Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 8. december 2014

Den store strikkedyst Del 11


Der var stor glæde hos det ene hold.
Og jeg var enig med dommerne. 
Deres stol virkede mere "rolig".


De der huer havde vi ventet længe på. 
Vi var alle enige om at der på et tidspunkt ville komme en hue :o)

Huerne var mere svært at vurderer.
Men nok rigtig som der blev sagt ... 
.. Ullas var nok den meste tradtionelle 
Men super godt gået af dem alle. 

.. der skulle jo vælges en fra.
Det blev så Ulla.
.. Og så er der bare et program tilbage. 

Her i aften har jeg været til Strikkebio.
Rigtig sjov film!.
En kvinde, hvis mand lige har forladt hende for en anden,
fejre sin 60 års fødselsdag, sammen med sine to voksne døtre på Kreta. 
Det bliver de alle lidt klogere af. 






7 kommentarer:

  1. Spændende med strikke bio. Var det godt og værd at prøve?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var suo
      Det var super hyggeligt at vi kunne strikke imens og en sjov film. Vi var ikke så mange. Men der manglede ligesom et eller andet. Lidt udstilling i forhallen eller lign. ....

      Slet
  2. Hvor hyggeligt. Håber det renommeet for at blive og at jeg kan næste gang

    SvarSlet
  3. Har fulgt troligt med i dysten og det har været sjovt at se dig på skærmen. Har set det på computeren og lidt forsinket, så derfor har jeg ikke været inde på din blog for nylig, hvor jeg så kunne læse, hvem der gik videre hver gang:)
    Jeg siger bare det er godt jeg ikke skal være kreativ på tid og vælge garn inden for et minut....i min verden en håbløs opgave, men man lærer selvfølgelig at tage en hurtig beslutning :) Strikkebio har jeg tilgode, men det skal helt sikkert prøves

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak , det er skønt at så mange har været glad for programmet. Det har været em kæmpe succes for TVSyd

      Slet
  4. Tak for sidst Irene, det var rigtig hyggeligt i biografen igår, ih hvor vi fik mange gode grin :-)
    God jul til dig og din familie :-)
    Kh Anni / Esbjerggarn

    SvarSlet
  5. Selv tak Annie. Det var super hyggeligt og en rigtig sjov film. Osse rigtig go jul til dig og dine.

    SvarSlet