Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 6. december 2014

En dejlig lørdag


Det er en af de her lørdage hvor jeg bare hygger
og samtidig får lavet en masse af det jeg gerne vil.

Kunne ikke sove i morges,
så jeg stod op og sad og strikkede, 
indtil manden syntes han "gad" og stå op og dele morgenkaffen med mig.

Vildt hyggeligt og nogen jeg rigtig nyder. 
Til dagligt styrter vi jo ud af døren på hver sit tidspunkt.

Så fik jeg gået tur med manden min, i det dejlige solskins vejr
.. og jeg har fået syet på julegaverne.


Jeg har osse fået syet en juleløber/dækkeserviet,
.... ja, har såmænd fået syet tre.


.. og dem har jeg nu dækket op med,
 til hygge med et par venner 
Løberne pynter op 
og så holder en hvid dug altså nemmere til et par dage eller mere. ;o)

Jeg elsker stof duge
men det er altså noget bøvl, når de skal stryges ;o)
... og velour duge, dem bryder jeg mig ikke om.
Det der syntetiske look er ikke lige mig.
Så jeg er selv ude om det .. thi hi..

Rigtig go´ weekend til alle jer derude.





5 kommentarer:

  1. Jeg er også til nystrøgede duge, og det er da en rigtig god idé med dækkeservietterne på tværs

    SvarSlet
  2. Den slags afslappede og samtidig produktive dage er bare de bedste. Og hvad er bedre end en rigtig stofdug, når det gælder et veldækket bord ?

    SvarSlet
  3. Jeg er skam enig... og samtidig kan jeg godt lide at undgå katastofer på mine duge, så jeg har lagt en tynd plastdug over... Ellers fik jeg ikke brugt mine pæne duge... Og det er nu rart med afveksling fra voksdugen!

    SvarSlet
  4. Også her skal det være stofduge, nystrøget. Fine ting du har fået syet. Forøvrigt. Meget spændende medstrikkedysten. Synd du røg ud. God strikkesøndag:-)

    SvarSlet