søndag den 21. december 2014

Glædelig jul og en ommer ...


Så blev det juleferie og hvor har jeg dog ventet på det.

.. og så blev mandens trøje osse færdig
Laaaangt om længe !!!



Og det er der osse en go grund til.
Den har drillet lige fra starten og
jeg har næsten hele tiden været klar over at den var til den lille side.

Jeg strikkede endda en bred kant foran, 
for at gi noget mere plads.

Men nej,
det blev en str S i stedet for en L.

Til sidst strikkede jeg den bare færdig
og nu vil jeg se om jeg kan sælge den.
Bare jeg kan få garnets pris hjem,
så må jeg strikke en ny til ham.
Suk suk suk !!

Det er altså ham selv der har valgt mønsteret
Elge der springer buk
eller hvad man ellers kan få det til at ligne.
Hø hø .. thi hi.



Nå,  det skal nu ikke ødelægge julehumøret.

Lige om lidt kommer familien til julefrokost
og så ligger der to ugers ferie forude og venter.
Hvor heldig har man lov at være.

GLÆDELIG JUL 
til jer alle.








6 kommentarer:

  1. Ærgerligt! Håber du kan sælger den humorfyldte jakke... den er ellers flot!
    Og så må du på pindene igen...
    Glædelig jul til dig og dine... Og nyd din dejligt lange ferie!

    SvarSlet
  2. Syntes ellers den sidder fint på ham, men jeg er heller ikke vild med at strikke trøjer skal være for store. 😜 håber du kan sælge den.

    SvarSlet
  3. Åh, hvor surt, jeg kender det alt for godt.! Jeg har været bagefter med strikkedysten og har brugt lidt af fridagen på at se nogle afsnit og stor var min forbavselse at du blev sendt. Det havde jeg bare slet ikke regnet med.

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot, trist den blev lidt for lille. Men flot er den.
    Glædelig jul

    SvarSlet
  5. Nå det er elge der springer buk :) flot trøje og ærgeligt med størrelsen.
    Du og dine ønskes en god jul :)

    SvarSlet
  6. Også glædelig jul til dig og dine. Trøjen er flot - men lidt ærgerligt at den må sælges . Øv da. Den er lige i øjet ;o)

    SvarSlet