Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 28. december 2014

Sidst på året

Juleaften fejrede vi i Måløv, Kbh.


Billeder fra selve aftenen må I undvære, 
for de ligger på cameraet som jeg ikke har ledning med til ;o)

Jeg har dog banditterne i deres nye nattøj, 
som jeg havde syet til dem. 


Turen over DK foregik i kedelig møgvejr. 


Men julemorgen vågnede vi til det her ....


Det var bare skønt og så var det med at komme ud med kælken. 

2. Juledag gik turen mod Småland.
Her til morgen var der minus17 gr.... ret koldt kan jeg hilse og sige .. 


Så er det godt der er rigelig med brænde i skuret. 


 ... livet er skønt ...  masser af tid til gåture og hjemmehygge ... 
Vi laver kun lige det vi gider.

Jeg er i gang med en sømandstrøje til yngste ...
den kører bare derudaf ... 


... og langtidprojektet ... hæklet tæppe ... 


En fleestæppe fra IKEA, klippet i firkanter og hæklet udenom. 








3 kommentarer:

  1. Sikke dejlige projekter, du har gang i. Det er skønt at kunne gøre lige hvad hjertet lyster - og så i så skønne omgivelser. Rigtig god vinterlig ferie til jer.

    SvarSlet
  2. Glædelig bagjul...
    Det har også været så pyntehvidtsmukt her med gåture og nydelse af naturens fine fotomotiver!
    Åh.. sømandstrøje.. jeg mindes den, jeg strikkede til min mand... det er, tælle, tælle, godt 40 år siden... På p 3 og str. xxl med xxxtra lange arme... Jeg lovede at strikke en ny, når den var slidt op; det er den heldigvis ikke endnu! Heilo er godt garn.
    Tæppet er da en nyfortolkning af et farmortæppe!

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare nogle kære banditter - og hvor er de fine i deres nye nattøj. Selvom -17 grader er koldt, så er der dog en vis charme i det rigtige vintervejr. Især når der er rigeligt med brænde i skuret !
    I må have en rigtig god ferie i Småland. :o)

    SvarSlet