Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 19. januar 2015

Lidt af hvert.


Det gå fremad med jakken
Selvom jeg syntes det er lidt hårdt at strikke med de store pinde...

.. og selvom der pilles lidt op ind imellem.


Jeg fik strikket et ærme i retriller,
men det blev altså for stift.

Så nu strikkes der glatstrik.
..og med raglan

Måske lynlås i i kontrastfarven
.. nu ser vi..

Her i weekenden fik jeg startet op på et "bilstrikketøj"
Garnet hat jeg haft liggende i flere måneder.
Det er da ikke for tidlig jeg osse får en Hendes Verden kjole, vel  :o)

Farverig blir´ den i hvertfald ;o)





5 kommentarer:

  1. Jeg synes også, det er hårdt at strikke på tykke pinde. Men bare resultatet bliver godt - og så går det i hvert fald hurtigere end på tynde pinde.
    En farverig kjole til en farverig dame ;-)

    SvarSlet
  2. Først: Hvor er din Blomstertunika blevet flot - jeg har også tænkt at jeg ville forsøge mig med lange ærmer :-)
    Store pinde er ikke rare, men det giver jo altså nogle flotte produkter :-) Den Hendes Verden kjole er jeg gået glip af - men jeg køber heller aldrig bladet - er det en Ellen Holm kjole?

    SvarSlet
    Svar
    1. TAAK ! Hvis du Googler Hendes Verden kjole, er jeg sikker på du kender den. Den har til og med sin egen FB gruppe ;o) og jo, det er Ellen Holms

      Slet
  3. Spændende med den jakke - den ser ud til at blive rigtig flot. Hendes verdens kjolen kommer til at peppe op på den fede måde.

    SvarSlet