Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 26. januar 2015

Min egen Katwise


Jeg er lidt vild med Katwise og hendes fantastisk trøjer.
Upcycling, af den bedre slags.


Sådan en ville jeg da osse prøve at lave
Så over i "genbrugsen" og her fandt jeg fire trøjer/bluser

Den "hvide" havde en fin stribet bagside,
så den valgte jeg til forside.
.. den mørke pink fik jeg nu slet ikke brugt.
Den var for tynd i kvaliteten

Til gengæld havde jeg lidt strikkeprøver liggende fra strikkemaskinen
 ..... og så strikkede jeg lidt mere.



En hætte kom der osse på ...


Den nederste kant er lidt "bob bob"
men der var ikke nok af de andre bluser tilbage.
Der skulle nok ha´ været en trøje eller to mere.

Ved ikke lige hvor meget jeg får den brugt,
men det var altså bare rigtig sjovt :o)

Noget jeg godt kunne finde på at gøre igen.

************

Jeg har osse fået strikket en rød trøje på maskinen

Billedet er elendig,
men det er rød merinould i to kvaliteter,
Det var noget jeg havde liggende på lager.
Hvis nok købt hos BC-Garn, i tidernes morgen.

Som sædvanlig har jeg strikket ribkanterne i hånden,
det kan maskinen ikke.
Men skidt pyt, det tager jo ingen tid








5 kommentarer:

  1. Så kreativ! Og det fint at sidde og lege med nogle idéer. Min kreativitet blomstrer, når jeg har noget i hånden.

    SvarSlet
  2. Endnu en udløber af Strikkedysten? Hvad mon Dommerne ville sige?
    Jeg synes, du har givet den nogle gode grafiske snit. Kreativt.

    SvarSlet
  3. hvor er det da bare spændende hvordan du får sat de trøjer sammen. Helt vildt kreativt tænkt.

    SvarSlet
  4. Super
    Spændende projekt - og et meget smukt resultat :-)

    SvarSlet