Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 17. februar 2015

Der sker da lidt ...


Jeg er blevet færdig med mine hakkede puder.
Havde sat mig for at de skulle være færdig til onsdag aften,

Der er stof med lynlås på bagsiden.

Hakket i Tove garn fra Sandnes

For i morgen kommer der en masse strikkedamer.
Jeg har inviteret "Garn Garagen" til at komme forbi
og vise garn, modeller og opskrifter

Det bliver spændende at prøve. 
Helt sikker hyggeligt.
Hvor skal vi bare snakke om garn og ALT muligt andet .. hi hi


og når jeg nu var i gang med pudefabrikationen.
Ja, så fortsatte jeg.

Strikket på maskine -
4 tråde sort meleret akrylgarn
og fire skriggrønne stofknapper.

De er til havesofaen
så nu mangler vi bare lige varmen ;o)


... og så har jeg været liiiidt rigelig i go tid.

Var forbi Søsterne Grene
.... kunne jeg ikke nære mig for at lege lidt.

Har set ideen et eller andet sted på nettet

.... fødselsdagen ?
 ja, det er nu først en gang over sommeren....
.. godt at være i go´ tid,....
og så skal der lige strikke ca 20 mere ;o)





5 kommentarer:

  1. Flotte puder og skønne personlige invitationer. Du gør noget ud af dine gæster :-)
    God fornøjelse med besøget.... Skønt at snakke garn, strik mm

    SvarSlet
  2. Dejlige puder, du har hakket og strikket.
    Det er et stort arbejde at lave personlige invitationer, men det er en tilfredsstillelse.

    SvarSlet
  3. Lyder som et spændende arrangement :-) Hvor er de fine dine hakkede puder - jeg er kun nået til at have indkøbt en hakkenål - så må vi se, hvornår jeg kommer i gang :-)

    SvarSlet
  4. Det var en sjov ide du fandt hos søstrene. Er det indbydelserne du vil lave på den måde ? God fornøjelse med garngaragen - der lyder til at være lagt op til en sjov aften. Puderne er smukke - både de hakkede og de strikkede.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona. Kortene er købt hos Søsterne, strikket er strikket på p 2 og bagved et stykke opskrift, klippet ud af et ugeblad. Det hele skal limes fast og jo, så skal det være indbydelser

      Slet