Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 19. februar 2015

Garnaften


I bedste TupperWare stil havde jeg "GarnGaragen" på besøg i går aftes.
14 garn gale kvinder mødte op 
og hold op hvor vi hyggede, 
kikkede garn, gramsede, snakkede og strikkede.


Hele stuen var fyldt med garn og der blev diskuteret farver og kvaliteter.

Trods mit " jeg må ikke købe mere garn til mig selv i år"
 .. Øh ja, så smuttede der alligevel lidt ind ....


Ja altså .... det sorte Coast er til en trøje Jane har bestilt
Og den fine garnblomst pakke var en værtinde pakke.

Men de to grønne farver i Supersoft nederst,
skal gerne blive til en trøje til mig selv i vævestrik.
Billede kommer senere ...




6 kommentarer:

  1. Det ser godt nok hyggeligt ud;-)

    SvarSlet
  2. Hvor herligt anderledes. Er det en, der kommer og demonstrerer - ligesom Tupperwareparties?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Ja på en måde. Det er "Garngaragen" der kommer med et læs garn , modeller og bøger. Så kan vi kikke og høre om det garn de sælger og købe ...

      Slet
  3. Og det er da meget bedre end Tupperware!

    SvarSlet
  4. Sikke en god idé! :) Og ja, meget bedre end Tupperware ;)

    SvarSlet
  5. Det lyder som en super god idé til en super hyggelig aften :o)
    jeg ville heller ikke kunne holde det nytårsforsæt ;o)

    SvarSlet