Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 4. februar 2015

Jeg hakker i det ...


I går aftes var jeg til Nørkleklub i Flittig Lise i Vejers.

Hvor var det super hyggeligt.
Skøn at møde nye strikketosser... :o)

Aftenens tema var hakning.
Det havde jeg aldrig prøvet før
og kom da osse hjem med nål og garn til sofapuder ;o)

Farverne er mere rigtige, som dem du ser på billedet herover ....


Min tweed jakke er blevet færdig og næsten tør.
Den mangler lige at få syet knapper i ...


Den er måske liiiige lidt kort i det
men der var ikke mere garn ..
Men ret ok til lille mig.....


Garnet er 1 tråd tweed  og 1 tråd tynd alpaka 
og kanterne, højlandsuld 
Alt sammen fra Garnudsalg



4 kommentarer:

  1. Det er da en dejlig jakke, du har kreeret dig. Modigt med de stærkt farvede kanter.
    Hakning er jeg ikke kommet til, men jeg hækler heller ikke, ikke andet end stropper, men en pude i hakning lyder fint. Og i gode farver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er modig når det gælder farver ;o)

      Slet
  2. Sikken en flot jakke i flotte farver. Er det høstjakken og er det bieser rundt langs kanten?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lurede på Høstjakken da jeg strikkede. ... men ellers efter mit eget hoved.
      Det er heste-tømme jeg har strikket rundt langs kanten foran. Det orange er en dobbelt kant

      Slet