Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 7. februar 2015

Ny strikkecafe.


Kvaglund Bibliotek (Esbjerg) har startet en Strikke cafe op.
.. og så er det  kun få 100m fra hvor jeg bor :o)

Der var intro-dag her i formiddags.


Det ser ikke ud til at være ret mange -
- jeg fik vist vinklet billedet lidt skævt ;o) -
Men det kom virkelig mange.
Så det lover rigtig godt.

Der skal jeg helt sikkert over på onsdag.

I skal da lige se trøjen igen - med mig inden i .. :o)
Den er skøn at ha´ på.





4 kommentarer:

  1. Det er simpelthen så hyggeligt med strikkeklub. Hver 14. dag er fornuftigt.
    Din trøje sidder rigtig flot på dig. Og så må jeg jo gi' mig - den orange farve er ganske flot!

    SvarSlet
  2. Flot trøje - og spændende med strikkecafe. Jeg nyder meget at være med i et par stykker her i Aalborg - det er sjovt, og man møder spændende med-strikkere :o)

    SvarSlet
  3. Jeg overvejer nogle gange, at prøve at finde ud af om der findes strikkecafeer i mit nabolag. Men får ikke rigtig gjort noget ved det. Det lyder rigtig hyggeligt. Din trøje ser dejlig ud.

    SvarSlet
  4. Hvor er den blevet fin din tweed-jakke og så sidder den jo helt perfekt :-) Det er så dejligt med strikkecafe så man kan møde andre garntosser ;-)
    Jeg har investeret i en hakkenål, men er endnu ikke nået til at få den prøvet af - det glæder jeg mig til :-)

    SvarSlet