Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 26. april 2015

Alt for korte weekender..



Hvem har dog besluttet at weekender skal være SÅ korte...  ???
Lige pludselig er det søndag aften 
og jeg har ikke nået ret meget af det jeg gerne ville..

Tiden flyver bare,
familien og venner skal jo osse passes. 
Det er vigtig !

Jeg har dog fået leget lidt med strikkemaskinen
og fået strikket et par karklude.
Det er da så absolut hurtigere end i hånden ;o)

... og jeg har fået ryddet færdig op og sorteret ret gevaldig i mit hobbyrum.


Så nu ved jeg hvad garn jeg har 
og det der er i kurvene kan blive til noget......
og så blev der en hel kasse "måske til små projekter" rester.


3 kommentarer:

  1. Det er godt at få overblik. Så er der til en weekend - der forhåbentlig er længere ;-)

    SvarSlet
  2. Kluter er det bestandig bruk for. Flotte gaver som de fleste blir veldig glade for. Alltid deilig å få ryddet og ordnet litt. Man trenger å få oversikten iblant.

    SvarSlet
  3. Der er ikke noget bedre end at få det fulde overblik over garnlageret, så det lyder som om du har brugt weekenden godt. Og så har du oven i købet nået at strikke karklude - jeg synes da du har været produktiv.

    SvarSlet