Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 17. april 2015

Brudekjole nr. 1.


I forbindelse med at jeg skal sy brudekjole til yngste datter,
skal I da osse se min ældste datter.
Hendes kjole syede jeg osse.

Det er virkelig en stor ære at få lov,
særlig når det bliver taget for givet at jeg gør det.
Ikke engang noget jeg måtte be´ om. 

Den blev syet i satin med "overtræk" af silkesiffon.
Bryststykket var blondestof med perler
Kjolen havde et lille slæb.
Desuden havde jeg syet en lille taske af resterne.
Den kan I skimte under buketten.

Utrolig nok. der blev der taget rigtig mange billeder
men jeg har ikke ét,  hvor man kan se hele kjolen.

Men smuk det var og er hun.
En fantastisk skøn minderig dag.

Solen skinnede, gæsterne glade og festen perfekt.
Hvad kan man ønske sig mere.

Den næste bliver osse spændende.

Brylluppet skal foregå i Wales hvor Jon kommer fra.

Men det skal I nok høre meget mere om...
.. så meget at I bliver trætte af det ... thi hi...

9 kommentarer:

  1. En virkelig smuk brud - flot kjole du har syet. Det er dejligt at blive betroet så vigtig en del af brylluppet :-) jeg glæder mig til at følge det næste bryllup - det kan man da aldrig blive træt af at høre om :-)

    SvarSlet
  2. Smuk model x 2!!
    Næste opgave bliver/er lige så spændende... oveni købet til et udenlandsk bryllup... Det bliver en oplevelse!

    SvarSlet
  3. Ualmindelig smuk kjole - utroligt at du selv har syet den. Du er virkelig dygtig til at sy.

    SvarSlet
  4. Smuk kjole - og smuk brud :-)

    SvarSlet
  5. Hvilken flot kjole og brud.

    SvarSlet
  6. Wow - hvor er den flot. Så må forventningerne til næste vel også være høje?

    SvarSlet
  7. Smuk kvinde og smuk kjole. Jeg forstår godt du er stolt, men du er også dygtig.

    SvarSlet
  8. Hold da op hvor er det en smuk kjole og brud :-) Så enkelt og fint. Jeg kan sagtens forstå, at du er blevet spurgt igen :-)

    SvarSlet
  9. Tusind tak allesammen :o)

    SvarSlet