Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 2. april 2015

Energiforladt ...


Jeg har været noget fraværende i den sidste tid.
Energien har været på nulpunktet og 
har ikke følt det var noget at belempe andre med.

Jeg har døjet med øjenbetændelse - influenza - bronkitis - bihulerne ...
... jamen altså. 
Hvor bliver man da altså bare SÅ træt af ikke føle sig "op på dupperne"

Men nu lysner det og energien og humøret vender tilbage .....

I AM BACK !!!

...... Og nu er det påskeferie og vi er tilbage i skønne Sverige.:o)


Der kom nogle kraftige snebyger i morges
Men her i eftermiddag skinnende solen og 
så var det dejligt at være ude og rydde lidt op rundt om huset

Lidt håndarbejde er det da blevet til.

Jeg er blevet færdig med "Hendes Verden" kjolen.
Mente at sådan en skulle jeg da osse ha.
Men det skal jeg så ik alligevel ....
Den var meget sødere til min datter, så den fik hun med hjem
... Og jeg fik ikke taget noget billede ;o)


Er ( endelig) snart færdig med trøjen til samme datter.
Strikker begge ærmer på en gang.
Det er bare SÅ kedeligt at strikke i tynd sort garn.
Garn: Coast fra GarnGargen. 


Og så startede jeg op på at strikke karklude i går
Det er et perfekt til en lang køretur.
Jeg har ikke haft hjemmestrikkede karklude før
Men jeg har hørt at de er super efter et par vaske,
Så det skal da prøves og så kan jeg få brugt nogle af alle bomulds resterne.







7 kommentarer:

  1. Det er simpelthen en negativ spiral af elendighed, man kan havne i. Dejligt at læse at det går fremad igen.
    Somme tider "bor" ens projekter bedre andre steder... og så har man lov at strikke noget nyt!
    Jeg har ikke prøvet strikkede karklude... der må komme en vurdering efter et par vaske???
    Rigtig god påske ... i Sverige. Nyd ferien.

    SvarSlet
  2. Det er ikke sjovt sådan at være sendt til tælling - men godt energien nu er ved at vende tilbage. Og hvor er bedre at tanke op end i skønne Sverige? Du må have en rigtig god påske med masser af strikketid. Er spændt på at se projekterne når de flyver af pinden :o)

    SvarSlet
  3. Øv med alt den sygdom, det kan let ende med at det hele kommer oven i hinanden syntes jeg har haft et par kollegaer med samme historie i år.
    Sikket men masse fint strik du har gang i. God påske i det svenske

    SvarSlet
  4. Håber det går fremad for dig nu, og rigtig god påske i det Svenske:-)

    SvarSlet
  5. Ikke sjovt når immunforsvaret er på nulpunktet. Godt at du er ved at have det bedre.
    Dejligt med karklude - strikker dem ikke selv - men strikker håndklæder.
    God påske i det sveske.

    SvarSlet
  6. Øv for den, men godt at du er på den anden side af det - sikken et dejligt sted I har der i Sverige ☺ Den kjole ville jeg da ellers gerne have set - meget strik ender andre steder end tiltænkt - dejligt at man kan glæde andre ☺

    SvarSlet
  7. Øv for den, men godt at du er på den anden side af det - sikken et dejligt sted I har der i Sverige ☺ Den kjole ville jeg da ellers gerne have set - meget strik ender andre steder end tiltænkt - dejligt at man kan glæde andre ☺

    SvarSlet