Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 10. april 2015

Så gik der tid igen .....



.. og der har været påske ind imellem.
og vi er kommet hjem fra Sverige igen.

Det var en stille og rolig påskeferie.
Manden min, blev syg
samme omgang som alle os andre.

Måske lidt mere mandesyg..  thi hi.

Så det lagde en dæmper på aktiviteterne.

Vejret var dejlig, en del sol 
men det var ret koldt
og lidt blæsende.
Så det var ikke vejr til udesysler.

En af dagene blev vi enige om at køre en tur og finde et par Loppis.


I Virserum ligger der et forhåndværende møbellager.

Nu er det Loppis i tre etager.

Nederste etage er med porcelæn og alt mulig andet.


Anden etage er med småmøbler og så meget andet osse ;o)

De her små stole er da bare søde


Øverste etage er større møbler
som store skabe, senge og spisestuesæt


Men jeg syntes at de efterhånden har fået samlet lidt for meget skrammel sammen
så måske trænger de snart til et udsalg.

På vejen tilbage kom vi forbi et lille sted på landet,
Et hel hus, hvor ejerne bor ovenpå.
Huske ikke lige hvad det hed.

De har rigtig meget porcelæn og til rimelige priser.


I "vores" egen by er der også en lille Loppis og såmænd osse Cafe


De gør rigtig meget i gamle tresser ting.

Lamper, radioer og LP plader.

Jeg fik nu ikke købt noget.
Mangler vist heller ikke noget og manden min siger vi heller ikke har plads. :o)
Meeen det koster jo ikke at kikke,
man kan jo aldrig vide, vel!

Jeg fik strikket den sorte trøje færdig til datteren
og fik den afleveret i Kbh 
og glemte alt om at ta´ et billede.

Er startet op på en trøje til Oliver


En kopi af morfars trøje.
Høj hals og lynlås

Og så fik jeg hæklet lidt flere lapper på fleestæppet.
En af de ting som ligger fast i Huset og så nok osse bliver færdig en dag :o)












2 kommentarer:

  1. Du er flittig som altid.
    Sjovt med det "loppehus" i Virserum, at de har de store møbler på øverste etage og småtingene i bunden, for så skal de jo slæbe alle de store ting op og ned. Jeg tror jeg havde gjort det omvendt.

    SvarSlet
  2. Ærgerligt at vejret ikke rigtig var med jer.
    Der er rigtig mange, der døjer med noget influenza. Og den er vedholdende. Manden min har døjet i 4 uger nu. Det er lang tid. Og han hoster stadig.
    Dejligt at du har fået nået nogle strikkeprojekter.

    SvarSlet