lørdag den 16. maj 2015

Lidt mere "Den store strikkedyst" ...


.. på japansk.

I sidste uge var TV Syd i Japan.
De var inviteret til en TV festival, INPUT
Her kan de forskellige TV kanaler få nye ideer og input til fremtidig udsendelser.

TV Syd skulle vise "Den store strikkedyst"
Nu ser det ud til at udsendelsen bliver World Wide

Bl.a har japanske og norske selskaber vist interesse for at købe konceptet.

Det er da vildt godt gået !


.. og d 1 september skal jeg holde et lille foredrag i 
Fredericia Husflidforening
om mine oplevelser ved at være deltager i
"Den store strikkedyst"

Det bliver helt sikkert sjovt.

Det er jo osse lige før næste episode bliver sendt.

Det er altså spændende at se hvordan 
programmet er skruet sammen, denne gang.







6 kommentarer:

  1. Strikkedyst er i hvert fald et nyt koncept. Også spændende, hvilke forandringer, der kommer i år. Mon ikke der er blevet evalueret og nytænkt?

    SvarSlet
  2. Nej hvor sjovt - jeg kunne godt tænke mig at høre dig synkroniseret på japansk. God fornøjelse med foredraget - ville ønske jeg kunne høre det.

    SvarSlet
  3. Det er da spændende som det griber om sig. :o)
    og det er også et rigtigt sjovt koncept.
    pøj pøj med foredraget.

    SvarSlet
  4. Jeg er da helt bagud med bloglæsning...
    Jeg så på lands-tv at holdet skulle til Japan... Det er så flot! Og jeg håber det giver plads til mere tv med indhold! (også selv om jeg brokkede mig over strikkedysten)
    Herligt at du stadig får gode oplevelser ud af din deltagelse i programmet...

    SvarSlet
  5. Det lyder bare vildt spændende!

    SvarSlet
  6. Spændt på at se hvad de finder på denne gang

    SvarSlet