Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 1. maj 2015

Marked og bededag




Vi startede med at køre til Korskro Markedet.
Det eneste jeg fik købt var 8 glas.

Lidt slidte i guldet
men til 2 kr stykket, går det nok. :o)

Det er samme slag som jeg har andre str. af i Huset
Det har været farmors pæne glas
men vandglas str. havde jeg ikke.


Hjem og få en "morfar" i udestuen ... ahhhh
og så startede jeg op igen med kludetæppet


Det dur´ ikke at hækle rundt og rundt
Den blev "vind og skæv".
Så nu er jeg startet op med at hækle frem og tilbage.
Det bliver vist mere "ret" på den måde.

Jeg har fået bestilt en hel "ferie"gård til ferien/brylluppet i Wales.
Vi er 7 voksne og to børn der skal bo sammen.
Massser af plads og 4 badeværelser.
Det bliver bare SÅ godt.
Ihh hvor vi glæder os.


Den ligger ved side af  byerne Bwich og Llangyndr.

Hvordan det udtales må du ik spørge om.
Walisisk er bare umuligt .. thi hi








Cilwych Farm Cottages

5 kommentarer:

  1. Er det ikke hårdt at hækle kludetæppe?
    Der er så smukt i Wales. Vi rejste rundt med børnene for en del år siden. En stor oplevelse. Det bliver spændende for jer.

    SvarSlet
  2. Det var også min farmors glas fra snapseglas til vandglas. Gad vide hvor de er nu?

    SvarSlet
  3. Så er du da godt sikret mht en god oplevelse i Wales. Det bliver da bare så stort!
    Det kludetæppe er da en større omgang! Det ser ud til at være tungt og hårdt ved skuldre og hænder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er osse både tungt og hårdt. Så det er noget jeg tager en række af en gang imellem, så planen om at den skal være færdig til sommerferie holder nok ikke helt ... :o)

      Slet
  4. Hyggeligt, elsker markeder!

    - Anne

    SvarSlet