Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 17. maj 2015

Sy og strik weekend



Det har været en skøn laaang weekend i sy og strikkeriets tegn

Jeg prøvede at strikke en stjerne ind i den lyserøde
men det så bare ik godt ud.


Så nu har jeg at brodere en på..
.. osse selv om trøjen ikke er færdig.
Det er da ikke nem at vente :o)

Det bliver meget bedre !


.. og så er stuen bliver omdannet til en mindre systue.
Min lille hobbyrum er ikke stor nok, 
når det drejer sig om brudekjolesyning. :o)


Jeg leger lidt med nogle bisser.
Ved ikke helt endnu hvordan det skal fixes
men det finder jeg helt sikkert ud af .....

Jeg har fået syet næsten selve kjolen sammen og osse foer.

Men jeg kan jo ikke rigtig vise jer noget før til september ... !!!







3 kommentarer:

  1. Uha, det bliver spændende med den brudekjole :-) Godt, at der kan broderes, når andet går galt - den ser da ud til at blive fin :-)

    SvarSlet
  2. Det er simpelthen en god løsning - at brodere stjernen på. Har selv forsøgt mig med gobelinstrik , men det bliver for bøvlet. Smart med broderi. Og brudekjolen er jeg da bare så spændt på. Sikken et arbejde :o)

    SvarSlet
  3. God idé at brodere stjernen på. Meget nemmere.
    Spændende med brudekjolen.

    SvarSlet