Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 12. maj 2015

Weekendtur til Kbh


Fredag tog jeg en fridag og morgentoget til staden
Det er altså bare så hyggeligt at køre tog.
Blad, strikketøj og kaffe!


Jeg havde små to timer inde i byen, inden turen gik nordpå.
Billeder er jeg bare ikke så go til at huske at ta´
men jeg fik da kikket indenfor i Sommerfuglen
...... og nøjes med at kikke :o)


I Måløv var jeg til min første Bedsteforældredag i børnehaven
Det er Verdens bedste Oliver der danser forrest i orange jakke og kasket.


Senere hentede vi skønne Elliot i vuggeren.

Det er vildt hvor meget man kan elske sådan et par banditter :o)
Hvor er jeg heldig !!!


Jeg fik osse set yngste datters (og kommende mand) grund i Frederikssund.
Nu skal der så "bare" et hus på.


Morsdag var det om søndagen
og det havde mine skønne døtre ikke glemt.

Jeg har altid selv været lidt imod Morsdag,
fordi det er så kommercielt.
Men som voksne har pigerne altid husket dagen.
Så det tillader jeg mig at ta´ som tegn på at de syntes jeg fortjener det :o)


..... og senere på søndagen, da jeg var hjemme igen
fik jeg lyst til at strikke noget lyserødt.

Uld/acryl fra gemmerne og lidt mohair.

... og her i dag fik jeg en ide om at der skal strikke et par stjerne ind.
Sådan for at tage lidt af det der tuttenuttede af strikket.

Jeg tro måske nok at der kun er garn til en lille kort vest
.. nu ser vi :o)

















5 kommentarer:

  1. Jeg har endnu til gode at have småfolk at strikke til. Hvor hyggeligt med sådan en tur til staden og børn og børnebørn .

    SvarSlet
  2. Sikken et par skønne unger - der er jo ikke noget bedre end at tilbringe tid sammen med dem :-) Ser ud til at have været en dejlig tur - tænk, at du kan nøjes med at kikke i nærheden af så meget garn :-)

    SvarSlet
  3. Børnebørn er bare fantastiske - jeg tror næsten de bliver født for bedste forældrenes skyld, for at vi kan elske dem ud over alle grænser.
    Hyggeligt med sådan en Københavnertur

    SvarSlet
  4. Det er bare så hyggeligt med en tur til Kbh - og så særligt, når der er en dejlig familie at besøge. Det er rigtig sødt af dem at huske mors dag :o)

    SvarSlet
  5. Jeg er heltsikker på at de husker mors dag fordi du fortjener det. Jeg er pædagog i en børnehave og i onsdags havde vi bedste forældre dag, det er virkelig den største dag for alle børnene hele året, ingenting overgår den dag bedste forældrene kommer på besøg.

    SvarSlet