onsdag den 24. juni 2015

Danmarksmester i hurtigstrik !


Jo, jo .. det er mig,
dog kun et uofficielt mesterskab
men alligevel.

Jeg syntes selv det er ret sejt !

Jeg stillede op imod de sidste to års mester, Pia.

Vi skulle slå 10 m op på strømpepinde 
og strikke frem og tilbage.
Så det er lidt langsommere end "normalt" hurtigstrik
der foregår på rundpind.

Men jeg nåede da alligevel 1820m på 30 min.
Pia nåede 1720m.


Også "verdens pressen" var tilstede, 
både aviser og tv


Det foregik på Strikkecamp Storebælt ved Korsør.

Foruden mig, var Annette og Dorthe fra "Strikkedysten" og Dorthes søster Mette med

Ihh altså, hvor vi hyggede og snakkede og strikkede  .. :o)

TVSyd havde et indslag med mig her i aften

TV-Øst sendte i går aftes.

Og jo, jeg fik købt garn, det viser jeg i næste indlæg




12 kommentarer:

  1. Tillykke med titlen. Det lyder som om årets Strikkecamp har været en god oplevelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var super hyggeligt, en rigtig tøsetur !

      Slet
  2. Fint lille indslag fra TVØst - og stort til lykke med titlen.

    SvarSlet
  3. Tillykke med den flotte titel - du er jo nærmest ved at være helt berømt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jojo.. hø hø

      Slet
  4. Stort tillykke med dine nye titel :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med den fine titel

    SvarSlet
  6. Hvor er det stort, du skal da med til Stick fest i väst en svensk strikkefestival, der kan du tage kampen op mod svensken, dk har indtaget før ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak :o) ... jamen, det er jo det. Vi kommer tit til Sverige, så ku være man skulle se på det .. thi hi

      Slet