lørdag den 13. juni 2015

Frem og tilbage ...


.... er dobbelt så langt.

Jeg fik sat ærmerne på ...
.. og pillet op igen.


Ærmerne var blevet for bredde.
Sådan kan det gå

Men i dag nåede op igen i samme højde 
som på forrige billede

Jeg har været til WWKIP day i Storcenteret


Simpelthen super hyggeligt.
Tak til jer der kom !

Men næste år vil jeg gøre et bedre forsøg på reklamen.
Der må da absolut være flere i Esbjerg som har lyst til at være med.

Og så nåede jeg lige hjem til at se brudeparret.
Jeg skulle jo da se om min datters brudekjole 
kan matche.
Det syntes jeg den absolut kan.

Men I må jo stadig vente med at se den til september ;o)

Rigtig go lørdag aften




6 kommentarer:

  1. Engang imellem må man jo strikke noget flere gange :-) Det er så søde farver, du strikker i der - fint og sommerligt :-) Der kom da i hvert fald nogle, kan jeg se - men det betyder jo alt, at folk ved, det sker :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak... Ja, vi var da en hel del. Men det kunne være sjovt hvis vi blev rigtig mange

      Slet
  2. Det er jo det, der hedder at strikke baglæns - og at udnytte garnet fuldt ud :P Øv - det kender vi alle, men der er jo ikke andet at gøre. Fint lille sommerbluse.
    Jeg kom ikke til WWKIP - der var andre ting på programmet.

    SvarSlet
  3. Ja, de ture med baglænsbussen kender jeg også... Men det skal jo gøre ordentligt og somme tider to gange!
    Håber I bliver flere til KIP næste år, det er vist en tradition der skal bygges op fra bunden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der kommer lidt flere hvert år ... så det går den rigtige vej :o)

      Slet