Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 18. juni 2015

KoolAid og strikkecamp



Jeg måtte altså prøve at strikke noget af det garn som jeg farvede med KoolAid
og det blev super meget bedre end forventet.

Det er ret flot syntes jeg. 

Mønsteret har jeg "lånt" af Charlotte Kaae

Nu er det bare lige det at finde ud af hvad der skal strikkes af det.
Jeg har kun 200 gr
og det er jo ikke alverden.

Men garnet strækker rigtig langt,
så måske en top eller vest.

Eller måske et halsrør,

Men jeg skal liiige være færdig med et par andre projekter først.

_____________________________________________________

I skal da osse lige se den hakkede pude.
Johanne fik den i går.

Hun er formand for Teknisk Landsforbund Sydvest


Jeg var ikke obs på at en firkant i hakning ikke er kvadratisk
så logoet er blevet lidt laaaangt i det.

Men skidt pyt,
Johanne blev glad

.. og nu vil jeg smutte ind og pakke færdig til i morgen

Turen går til 
i morgen efter fyraften.
:o)









3 kommentarer:

  1. Superfine farver. Men du har ret - 200 g er ikke meget. Fint hakkeri - eller hvad det nu hedder :-)

    SvarSlet
  2. Åh hvor bliver det fint når det bliver strikket sammen. Rigtig flot til et halsrør ! God strikkecamp !

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig godt ud. Kunne blive flot til et halsrør eller et sjal.

    SvarSlet