Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 24. juni 2015

Lidt mere DK strik :o)


Jeg fik en masse dejlige gaver som præmie.

Bl.a. en skøn skål fra Else Rasmussen


10 ngl Alpaka


Et nøgle Lace Ball
(der er 800m i !)

.. og et kit til et halsrør.
Som jeg nok aldrig får strikket.


Et hæfte om tunesisk hækling og et fra Ves-Design

Se bl.a denne skønne kat.



Jeg fik altså osse købt garn.
Det var jo slet ikke meningen .. hø hø


Kjolen er fra "Grønland", Annette Danielsen
og garnet fra Garn-Garagen

... og garn til denne lækre trøje,
samme bog og garn som herover.


Så nu har jeg vist rigeligt til sommerferien ... ;o)

... og så har jeg fundet linket til Tv syd,








3 kommentarer:

  1. Det bliver da vist en strikkerigtig god sommer!

    SvarSlet
  2. Skønne sager! Og med den kulde vi har i øjeblikket er strik fra bogen Grønland da vist kun på sin plads {;o)

    SvarSlet
  3. Dejligt at have noget at tage fat på.

    SvarSlet