Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 7. juni 2015

Tænke tænke


Jeg er startet på at strikke en drengetrøje af garnet fra 

Jeg har tænkt at der skal broderes med maskesting 
på trøjen af det mørkeblå garn.

Men kan ikke helt blive klog på hvad ?? ....

Det skal være enkelt,
lisom én streg ...

Stjerner er brugt rigtig mange steder
så jeg vil finde på noget andet ...
.. øhhh ...
tænke
tænke

Nå, jeg strikker den færdig, så kan jeg tænke imens... ;o)

______________________________________

12 kommentarer:

  1. Fodbold? Traktor?.. eller frøen fra Strikkefårets suttesnor?
    Dejlige farver du har valgt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg tror det skal være noget meget enkelt

      Slet
  2. Herlige farver - som er gode til en drengetrøje. Motiver afhænger vel af drengens alder. 8-10 år? Eller drengens interesser. Et fodboldlogo? Barcelonas?
    Du må i tænkebox.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker. Det er str 4 og 6 år. .... fodbold siger dem ik noget, da deres far er antifodboldfan .. thi hi

      Slet
  3. Lige som Mette tænker jeg en stor eller flere små pile :)

    SvarSlet
  4. Svar
    1. Slet ik en tosset ide ...

      Slet
  5. Hva med en cykel /motorcykel ? Alt efter barnets alder.
    Søg evt på nettet efter Bo Bendixen billeder de er simple og flotte
    Kh Helle

    SvarSlet
  6. Åh ja, det vil jeg lige gøre ... tak.

    SvarSlet