søndag den 12. juli 2015

Æsker til mine sæber


Jeg har leget med æskefoldning i dag.
Jeg skal ha´ et par sæber med på ferie til venindegaver.

Så det skulle lige klaret "på falderebet"


Sæberne er blevet rigtig fine,...
... men skal vist ligge og dampe af et par uger mere.
Men det kan de jo sagtens i en æske,
istedet for folie.


Båndet er "selvfølgelig" strikket (på maskine) ;o)

Modellen på æsken klippede jeg først i papir.
og til rettede,
indtil jeg syntes den havde den rette facon.

Jeg købte engang for længe siden en blok dobbelt-trykt karton i Liddl.
De har altså ofte sjove spændende ting. :o)








4 kommentarer:

  1. Indpakning betyder noget! Og så er det sjovt at folde æsker...
    Smuk venindegave.

    SvarSlet
  2. Sød og fin værtindegave og selvfølgelig er båndet strikket ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine - og lige prikken over i'et der præsenterer sæberne flot. Dejlige venindegaver .

    SvarSlet