Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 2. august 2015

Hjemme igen ...



 ... og den sidste feriedag, fejrede vi med en tur i Lillebælt.
Manden fiskede og jeg strikkede...
.. skøn dag !

Vejret var dejligt og mere varme er på vej ...
.. og det er ski da ret øv,
når arbejdet kalder i morgen tidlig.
Jeg må indrømme at det har jeg IKKE lyst til.

Det var dejlige dage i Sverige.
Vi nød de første dage alene og de sidste med ældste + mand og børn


Gadekridt er lykken....

... og osse en tur sammen med morfar på plæneklipperen


... og kiks, mens mor plukker blåbær.


... og ind imellem havde jeg osse fødselsdag.

Det her var det eneste billede jeg fik tager på dagen ;o)


Jeg holder fest på lørdag
så måske får jeg taget lidt flere der ;o)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar