tirsdag den 4. august 2015

Lidt får jeg da færdig ..


Strikket i "Fame Trend" fra Mark & Kattens
Ialt 200gr = ca 800m

Sådan lidt mit eget design.

Startede med 8m.
Tog 1 m ind i den ene side på hver 2.p .
I starten tog jeg 8 m ud i den anden side på hver 12 p


Lidt tilfældig øgede jeg udtagningerne,
så der til slut blev taget 12 m ud


Sådan her ser den ud på mig.
Det er altså lidt svært at lave en selfi på den måde .. thi hi


Den sidder godt, så den bliver jeg glad for.

Men vi må håbe det bliver længe inden den kommer i brug.
Lidt mere sommer, TAK !




4 kommentarer:

  1. Jeg er ret vild med farverne i Fame trend fra Marks og kattens. Havde ikke set de farver du har... Nu må jeg ha et nøgle mere :-)
    Smukt smukt tørklæde, mønster og garn matcher så fint :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Charlotte :o) . Garnet har ligget hos mig i et par år, så det er slet ikke sikkert det kan fåes mere.

      Slet
  2. Et dejligt tørklæde - der forhåbentlig ikke skal bruges før langt hen på efteråret. Vi håber stadig på en varm sensommer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har virkelig ikke været nødvendig med tørklæder i de sidste dage. Skønt !!!

      Slet