Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 9. august 2015

Så blev jeg fejret ... igen.


I går lørdag havde jeg 18 damer til fødselsdag.

Stuen blev ryddet og med godt vilje var der plads til alle.


Jeg havde lavet bord- og menukort


De fik noget som ikke mange dansker har prøvet,
røget elghjerte,
Det smager rigtig godt.

Når man er gift med en jæger,
skal det da udnyttes.

Så jeg havde osse lavet vildtpaté.




Køkkenpersonalet var manden min
og en venindes mand.
De var bare SÅ fine med røde butterflyes. :o)

Jeg fik en masse skønne gaver
og selvfølgelig osse noget der havde med garn at gøre.


Et strikkekits på et tørklæde fra Karin
Garnet er meget spændende, og fra Wales.
Det kender jeg slet ikke.

Så var der Grey Days af Birthe Harden
og en fake "Vakker strikk" bog
Bogen er på vej med posten.
Det bliver vildt spændende at se den.

Desuden gavekort fra "Garnhjørnet"









9 kommentarer:

  1. Dejligt med sådanne en omgang opvarming med god mad og fint personale og gode gaver. Lyder som dagen har været hyggelig og god. Tillykke med dagen

    SvarSlet
  2. Har du rundet et eller andet skarpt hjørne ? tillykke :o) Sikken flot arrangement med lækker menu. Og lækre gaver - den med det Vakre Strikk fik lige mig til at glippe med øjnene. Den ligger nemlig rigtig højt på min ønskeseddel - men jeg mener ikke den er udkommet endnu ? Det er med at være parat og gribe, når den gør ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona. Tak og Jo jo, så blev det 60 :o)
      Vakker Strikk bogen, er en kopi , den rigtige bog kommer vist d 15, og det glæder jeg mig til :o)

      Slet
  3. Uhmmm lækker menu. Og du havde selv lavet det hele? Fantastisk.
    Så heldig med skønne brugbare gaver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, jeg har lavet det hele selv. Det er et stort arbejde inden festen, men når man sørger for at det meste kan serveres kold og eller lidt hjælp i køkkenet, er det overkommeligt.

      Slet
  4. Sikke en lækker menu - der bliver vist kræset godt for dine gæster.
    Hjertelig tillykke med dagen.

    SvarSlet
  5. Nice post. thanks for the shared with us. wordpress web

    SvarSlet