torsdag den 24. september 2015

Brudekjolen


Min Annie blev fru Caton i lørdags.
En helt igennem vidunderligt bryllup i Wales.
Smuk lykkelig brud og en ligeså lykkelig Jon.

Så NU må I se kjolen !






Jeg har ikke fået taget en spc. godt billede taget af parret.
Venter på at få nogle mere prof fra fotografen senere.



... og så lige et billede af mine smukke døtre.


Vielsen og festen foregik på The Manor Hotel i Crickhowell



Vejret og omgivelserne var pragtfulde.

I bliver bombarderet med flere billeder i de nærmeste dage. :o)







7 kommentarer:

  1. Hvor er hun smuk , og virkelig flot kjole. Stort tillykke med din datter ( og hendes mand :-)). Hvor må det være dejligt for både dig og din datter, at du har bidraget med så smuk en kjole til den store fest.

    SvarSlet
  2. Hvor er det en smuk brud i en smuk kjole.
    Tillykke med brudeparret,
    Og hvor er du bare dygtig til at sy.
    Jeg glæder mig til at se mange flere billeder

    SvarSlet
  3. Wow hvor er den smuk. Du er vel nok dygtig - også til at sy. Den sidder perfekt.
    Og til lykke med din datter :-)

    SvarSlet
  4. Uha, hvor er den flot - det er modigt af dig at sy i sådan noget blankt og glat stof :-) Hvor er den smuk med de perlebesatte vingeærmer og din datter ser så køn og glad ud - tillykke med brylluppet :-)

    SvarSlet
  5. hold da opbevarer kjolen flot. Smuk overdel, fine blonder...... Hun ser skøn ud.

    SvarSlet
  6. Tillykke med datteren og super smuk kjole, flot arbejde !

    SvarSlet