Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 29. september 2015



Hvis I bor i eller i nærheden af 
Måløv
Så er der opstart af Strikkecafe på cafe Iglo
onsdag d 6 okt kl 19-21.


Det er min datter der har fået ideen :o)

Der var én der solgte ud af sine strikkehæfter på FaceBook.
De to her kunne jeg åbenbart ikke undværre.  thi hi 


Winter Blooms af Kim Hargreaves
og
the milk cotton collection
fra Rowan

____________________

Det her jo egentlig ikke en madblog
og jeg er ikke særlig go til at bage,

men efterr turen til Wales
skulle jeg da lige prøve at bage en walisisk kage
Sara Brith



En masse tørrede frugter blev sat i blød over natten i te !
Derud er der bl.a  honning og juice i.

Den blev bare rigtig go..
.. og så kan der smøres smør på
hvis den går hen og bliver lidt tør.

Jeg har ingen sød tand,
men sådanne kager kan jeg godt li´:o)

Der findes mange forskellige udgaver af opskriften på nettet.





2 kommentarer:

  1. Dejligt med ny inspiration. Også indenfor kager. Den er da spændende ud. Jeg prøver at Google den.
    Og selv om det er en strikkeblog, så er det din og du kan vælge, hvad du vil skrive om :-D

    SvarSlet
  2. Uhh ha - ting fra Hargreaves og Rowan - de er MUST haves .. spændende om du giver dig i kast med noget derfra ?

    SvarSlet