Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 14. september 2015

Lige før og næsten


Så er det ved at være nu.
På onsdag flyver vi til Wales
Yngste datter skal giftes med sin Jon

..... og så må I osse snart se kjolen. :o)

Jeg er igang med at strikke et tørklæde til min kjole
meeen
 er nu ikke helt sikker på om det skal være den.
Så en lille jakke er fundet frem som erstatning.

Nu ser jeg....  den skal lige vaskes og presset.

Den er strikket i tynd uld.
_______________________________


Jeg er kommet et godt stykke med jakken.
Det er et spændende strikketøj.

Jeg er dog osse startet op på det ene ærme
Den er lidt jo nemmere at ta´med "overthere".


... og osse lidt restegarn og pinde skal med.
Anita min niece, vil gerne lære at strikke og/eller hækle.
Det skal vist være en butterfly til kæresten.
Det bliver sjovt.

Ihh hvor jeg glæder mig !!!
Vi er 12 familiemedlemmer der har lejet et helt hus.

... så ingen Fanø Strikkefestival til mig.
Det er da lidt øv 
men den tænkte datteren vist ikke på,
 da brylluppet blev arrangeret ;o)

 "Den store strikkedyst 2" 
ser jeg heller ikke.
Godt den kan ses på nettet senere. 





6 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se brudekjolen, du har syet. Har hun været hjemme for at prøve den? Er også spændt på dit outfit.
    Jeg har slet ikke opdaget, at Strikkedysten 2 er begyndt. Heldigvis kan de ses på nettet.
    Rigtig god fornøjelse i Wales.

    SvarSlet
  2. Rigtig god tur og god fest... der skal nåes meget før og under...
    Glæder mig også til at se kjole og dress... og den smukke CS jakkke!
    Jeg skal også på nettet og finde Strikkedysten....

    SvarSlet
  3. God tur der over. Glæder mig til at se kjolen. Håber i får en god fest.

    SvarSlet
  4. God tur til England, håber i alle får en fantastisk dag, jeg glæder mig til at se kjolen

    SvarSlet
  5. Jeg smugkiggede kjolen på insta (eller var det face?) Smuk, smuk, smuk. Helt fantastisk, faktisk. Tillykke med dem. Dejligt med bryllup - og så må vi ses på Fanø (eller et andet sted) en anden god gang. Fortsat god tur til Wales.

    SvarSlet