Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 6. september 2015

Saftevandstrøjen


Jeg er vist gået lidt Blog-kold
så I må bære over med mig, at der går lidt langt imellem indslagene.

Jeg vender helt sikkert frygteligt tilbage :o)

I mellemtiden er jeg bevet færdig med min "Saftevands" trøje.
Den hvor garnet er farvet med "Kool Aid" saftevandspulver.

Jeg er ret godt tilfreds med den
men ved ikke lige helt endnu med hvordan den skal lukkes.

Måske syer jeg små trenser på til knapper.


Jeg havde kun fået farvet 200 gr. garn,
men det strækker vildt langt.


Syntes det er en go kontrast med de ensfarvede ribbede ærmer.
Så blev den heller ikke så tøset ;o)

Sådan her ser farverne rigtig ud.



Nu blev der så plads til noget nyt,
i garnkurven.

Jeg er blevet lokket til at strikke en af Christel Seyfarths jakker.


Jeg har aldrig strikket noget af Christels før,
.... jeg er for nærig thi hi .....

Nu kan jeg prøvet det og tilogmed få noget for det,
ikke så dårligt ;o)

Det er vildt spændende ....  der skal liiige strikket en omgang mere.
så den tror jeg ikke kommer til at ta´ så lang tid.

Det dur´ jo heller ikke, modtageren venter spændt !











10 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot dit saftevandsgarn. Trøjen er rigtig god:-)
    Sjalet ser flot ud. Heldig modtager:-)

    SvarSlet
  3. Det saftevandsgarn har da fået dejlige farver. Dejlig trøje, du har fået ud af garnet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den blev bedre end forventet. :o)

      Slet
  4. Rigtig fin saftevandstrøje. Sød farve til dig.
    Det bliver da en glad modtager af Fanøtrøjen.

    SvarSlet
  5. Perfekt saftevandstrøje - rigtig flot. Christels opskrifter er altid spændende på den gode måde. Jeg har selv strikket fugletrøjen - noget af et projekt. Og et par andre fra bogen fanøstrik. Men det vælger man jo selv garnet - behøver ikke at købe kit. Apropos Fanø - kommer du derover næste weekend ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha´.
      Nej, desværre ikke... min datter har valgt at blive gift på selv samme dag og det er jo trods alt vigtigere .. thi hi.
      Så heller ikke denne gang Mona :o)

      Slet