Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 17. oktober 2015

Det er en stor fejl ..



.. at jeg ikke ha fået skrevet noget om

Jeg syntes deltagerne er gennemsnitlig meget bedre
end vi var sidste år.

De er alle meget kreative og fulde af gode ideer.

Måske er det opgaverne der ligesom opfordrer til mere kreativitet.
Jeg ved det ikke, men det er rigtig sjove opgaver,

Deltagerne og dommerene har selvfølgelig osse den fordel
at de vidste hvad de gik ind til.
Havde set eller oplevet det før.

Jeg er i hverfald imponeret.


Jeg føler osse rigtig meget med dem.
Kan tydelig huske hvordan det var at stå der 
og vente på dommen.
Det er så jeg helt får kriblen i maven.

Stort + til TDSyd for en go udsendelse !





4 kommentarer:

  1. Jeg har desværre ikke set strikkedysten vol.2 - også en fejl, kan jeg forstå. Jeg håber strikkedysten på et tidspunkt bliver sendt på landsdækkende tv, så bliver det lidt nemmere ;o) . Men jeg må da vist lige ind og kigge på www.

    SvarSlet
  2. Jeg har kun nået at se første afsnit - men de kan jo heldigvis ses på pc'en. Så det kommer.
    Jeg tror, det må være en stor fordel at have set første sæson for deltagerne. De ved mere om, hvad de går ind til. Og hvad det er, der skal til for at gøre sig.

    SvarSlet
  3. Jeg elsker at kigge med - også denne gang! Faktisk har jeg lige genset første sæson for 2. gang.
    Jeg tror, at det har været en fordel for årets deltagere, at de ved, hvad de går ind til. De har også en god fornemmelse for, hvad de bliver bedømt på, og de ved, at de skal rubbe neglene for at nå færdig til tiden.

    SvarSlet
  4. Hey if you need any help regarding yahoo email problems so don't worry you can check it out and short out your problems with us.Yahoo forgot password help

    SvarSlet