Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 23. november 2015

Juletur og en masse sne ..


Manden og jeg var på juletur til Kbh i lørdags.
Jeg fik taget et billede af D'angleterre ...

... og et fra borddæknings-udstillingen i Royal Copenhagen,
(inden min fon gik strømdød.)


Begge dele er anbefalingsværdig.
D'angleterre skal dog helst ses i mørke.  :o)

Vi havde en dejlig dag,
mest rundt i byen
og nogle timer i Tivoli.

Men så kom sneen - slud og regn.

En gang værre uvejr.

Så efter restaurant tur, sammen med Annie og svigersøn,
tog vi S-toget nordpå -
- op til Jane + familie.


Næste morgen vågnede vi op til det her.....
mindst 40cm sne.


Så inden de blev helt lyst,
måtte vi ud og bygge snemand.


Så megen sne på så kort tid ..... hvem havde troet det.

Godt jeg havde lyttet til manden
og tager mine vinterstøvler på.

Nissedrengene var glade for deres nye nissehuer.


Det var bare lidt underligt at komme hjem i dag
og så er der ikke kommet et drys her i Esbjerg.

Her til aften har jeg siddet og hygget mig med at hækle juletræer.


Det er paprør fra garncones og
bomuldsrester fra lageret.

De bliver da ret søde, ik ..

Det er lige til at se det,
men det er tre forskellige grønne.
Måske den sidste skal være stribet ... 
... måske skal der syet hvide perler på ....












3 kommentarer:

  1. Hold op en vintertur I fik ud af det!. Jeg kan godt nøjes med mindre, når jeg skal på tur i december. Jeg glæder mig til Tivoli og julebordene. Skal også ind og se Nøddeknækkeren.
    Lidt af fuser at lande hjemme igen efter så meget vinter?

    SvarSlet
  2. Jeg tænkte godt nok på jer om I kunne komme hjem? Skønt I har haft en dejlig tur

    SvarSlet
  3. I kom da lige tilpas til at opleve den megen sne, vi fik; det må være underligt at komme hjem til 'grøn vinter'

    SvarSlet