torsdag den 31. december 2015

Godt nytår


Jeg ønsker jer alle et rigtig godt nytår.
Håber at det nye år må blive super godt for jer alle.

Tak for alle de mange kommentarer jeg har fået igennem året
og mindst lige så stor tak til alle jer der klikker ind på min blog.
Det glæder mig meget at I gir jer tid til det.

Jeg har desværre, heller ikke i år,
været særlig go til at komme så meget rundt på jeres blogge,
som jeg gerne ville.
Det kunne så være mit nytårsønske .... 


Her på årets sidste dag, kunne jeg ikke holde lediggangen ud mere ...
..  malespanden har stået siden i sommers
Så jeg gik i gang ,,, og nåede det halve, inden manden syntes vi skulle ud og luftes :o)

Det er "Panelhvid", så det skal kun ha én gang ... Herligt ! 

Nu ser jeg om jeg bliver færdig i morgen,
ellers gør jeg det næste gang vi kommer herop. 

( det er altså hvidt, det er lyset der driller, så det ser lyserødt ud .. :o) )

GODT NYTÅR !!!!!!

.






6 kommentarer:

  1. Sikke da en aktivitet... Men det bliver jo dejligt, når du er færdig!
    Tænk at gå tur i sol og sne... Vi hygge inde i regn og mørke!
    Godt nytår Irene. Og godt nyt strikkeår ;-)

    SvarSlet
  2. Og et rigtig godt nytår til dig.
    Kender godt det med ikke at kunne holde ud ikke at lave noget.
    Lediggang er jo roden til alt ondt, som man siger. Så der er vist intet ondt i os. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja thi hi, lige pludselig bliver man rastløs og så skal der bare ske noget aktivt. !!

      Slet
  3. Der ser smukt ud i Sverige med det hvide drys. Også godt nytår til dig. Glæder mig til også at følge din blog i året der kommer ..

    SvarSlet
  4. Rigtig godt nytår til dig også :-) Og god fornøjelse med strikningen i 2016. Hvor ser der skønt ud med sne og solskin :-)

    SvarSlet
  5. Hov det her indlæg ser jeg først nu. Også rigtig godt nytår til dig også.

    SvarSlet