fredag den 18. december 2015

Minion og får



Jeg er vild imponeret.

Min datter Jane har hæklet denne trøje....
Mønsteret på de skønne Minions har hun selv designet.

Oliver skulle lige prøve den,
 men ville ikke af med den igen.
Så de sidste ansigter bliver broderet på efter sengetid ;o)

Er den ikke bare super sej !!!!

Det er vist meningen at hun vil lave en opskrift på dem.
Jeg gir´ besked hvis den kommer til salg !

Nu venter lillebror efter at få en magen til...

.. for det er jo det,
at de altid skal ha´ samme trøjer på. :o)

Så jeg har osse været igang med to nye trøjer til dem.


Min egen udgave af trøjen med får.

Men dem er jeg er nu til gengæld ikke så benovet over .....

De er strikket i Avanti og det egner sig åbenbart ikke til mønsterstrik

Selv efter vask ser det ujævnt ud



Så der blev kun til to rækker får.

Hovederne og det sorte får har jeg broderet på.

Drengene er nok bare ligeglade med resultatet.
Hovedsagen er at der er får på :o)

Jeg er så nu, med go´ samvittighed, startet op på min fødselsdagsgave.

"Grey Days" af Birte Harden.

Den har jeg været forelsket i i flere år
Men jeg tror den kommer til at ta tid.
Alle de dersens snoninger.

Min tålmodighed er ikke så go´ til for mange gentagelser .... ;o)









7 kommentarer:

  1. Sikke nogle heldige drenge. Skønne trøjer

    SvarSlet
  2. HVor er den miniontrøje flot. Mønstret står helt klart og flot.
    Det er nok vigtigt at vælge det rigtige garn til mønsterstrik. Ærgerligt, når man har lavet et stort arbejde.

    SvarSlet
  3. Søde og sjove trøjer, både din datters og dine egne :-) Det er Louise Harden ;-) ikke Birte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Det er Birte der er designeren men kittet er købt hos Louise :o)

      Slet
  4. Din datter har da vist arvet mors talent for det kreative, det er i hvert fald et par fantastiske Minion-trøjer, hun har hæklet

    SvarSlet
  5. Super sejt til friske drenge ! minions og får - hvad kan de mere ønske sig ? sættet af Louise Harden er bare så smukt. Det kan du glæde dig til. :o)

    SvarSlet