Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 29. december 2015

Vinter Sverige



Hvor er det befriende at komme til Småland
Vi kørte herop i silende regnvejr.
Men første nat sneede det, og nu har vi sol, frost og stille vejr.
Hvor skøøønt at være fri for den evige regn.


I dag har vi beskåret lidt træer og fået fuglekasserne op.
Den ene passede lige netop til huset :o)

Vi kørte osse en tur til Vetlanda og fik besøgt "Eriks Hjælpen"


Alt er sat i system og der er mange skønne ting.... og billige ;o)


En masse lamper, forelskede mig i to skønne små hænge lamper
men har desværre ikke plads til flere ... 
.. nu håber jeg bare ikke jeg fortryder.

Der er så mange skønne ting ,
så det må da absolut være huset der er for lille... Thi hi


Men fik da 2 tallerkener til min samling ..
... Og et sød armbånd.








8 kommentarer:

  1. Ej, det må være dejligt at komme op i 'rigtigt' vintervejr. Der har været koldt og blæsende her i dag - og det hedder sig, at vinteren er på vej til DK. Det glæder jeg mig til.
    Sikke et dejligt sommerhus. Så hyggeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber osse på at komme hjem igen til klart vejr. Det bliver man altså mere glad af !

      Slet
  2. Det ser da noget så dejligt ud... Nu lover de frost i det nye år. Vi trænger også til afveksling fra regn og mørke!
    Rigtig godt nytår til dig og dine. Glæder mig til at læse om dine projekter i 2016.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde Anne :o)

      Slet
  3. Svar
    1. Tak i lige måde, Lisbeth !!

      Slet
  4. Hvor er det flot med frost og sol, rigtig vinter. Noget andet end gråvejr og blæst.
    Hvor er det fint med det lille fuglehus lige der på facaden.
    Rigtig dejligt nytår til jer

    SvarSlet