Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 30. januar 2016

Min hemmelighed ....



... har jeg haft mega travlt med.
Så derfor har I ikke hørt fra mig i lang tid.

Men nu er jeg kommet så langt at jeg godt vil afsløre lidt.

Jeg arbejder på en strikkebog,
eller retter sagt et strikkehæfte

Billedet herover er et udkast til forsiden.

En noget alternativ strikkehæfte,
uden egentlig en opskrift 

Den kommer til at indeholde vejledninger i 
hvordan man kan få brugt alle sine garnrester til noget sjovt.

Jeg har strikket og strikket i den sidste tid
og nu er jeg gået igang med det grafiske.

I morgen skal jeg gerne ha´ taget billeder.

I hører helt sikkert meget mere til den.
Men det er ikke sikkert jeg er så meget på,
her den næste månedes tid.

Jeg skal gerne kunne udgive den først i Marts.





9 kommentarer:

  1. Ihhhh spændende... sikke et projekt at kaste sig ud i.
    Det glæder jeg mig til at se mere til...
    Og ideer til garnrester er der vist altid brug for!

    SvarSlet
  2. Uh, det lyder spændende Irene. Glæder mig til at se resultatet.

    SvarSlet
  3. Uh det lyder da godt - den bog er jeg spændt på at se Irene.

    SvarSlet
  4. Nej hvor spændende ! og det er da vist lige noget, vi kan bruge :o) Det glæder jeg mit til at se nærmere på.

    SvarSlet
  5. Aii, hvor godt, den glæder jeg mig til at se mere til

    SvarSlet
  6. Jeg følger trop med de andre ....og glæder mig til at se mere af dine hemmeligheder

    SvarSlet
  7. Det lyder super spændende.

    SvarSlet
  8. Den bog er jeg spændt på at se, for garnrester har vist alle strikkere.

    SvarSlet
  9. Hvor spændende. Vi har alle masser af rester liggende og er ikke altid gode til at bruge dem.

    SvarSlet