Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 13. februar 2016

Nu nærmer det sig.



Min gode ven Ole, har været forbi fotograferet.


Manden min har lavet udstillings stativer.

Lavet af rester fra hobbyrummet og to gamle bøjler.
Er han ikke bare sej !!!


Jeg har fået trykket et prøvehæfte på alm papir.
Den skal være klar til trykkeriet om godt en uge.


Billetterne til messen i Rødekro er klar.
Jeg vil være at finde i "Den store strikkedyst" område, om lørdagen.

Så kommer du til Rødekro, så kom endelig forbi og sig hej :o)


.. og der strikkes stadig trøjer af rester.

Så jeg har altså travlt :o)






2 kommentarer:

  1. Flot forarbejde fra alle involverede. Jeg er så spændt på resultatet af dine anstrengelser.
    Jamen,jeg har da planer om Rødekro. Så kunne det være sjovt at hilse rigtigt på hinanden.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare spændende - og så flot, det er stillet an. Bøjlestativerne er da bare geniale. Pøj pøj med det.

    SvarSlet