Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 7. marts 2016

"Alt om håndarbejde" messen


Det var en super hyggelig dag.
En stor del af deltagerne fra Strikkedysten 2014 og 2015, 
var samlet til "Alt om Håndarbejde" Messen i Rødekro.

Jeg var der dog kun om lørdagen, 
 for at udstille og sælge min nye strikke bog

"Strik en trekant ... og få brugt dine garnrester"


Det gik over alt forventning.

Fik solgt rigtig godt. 

Jeg har ramt noget rigtigt, 
noget andet end de traditionelle strikkebøger

Fik en masse ros,
så jeg var helt høj :o)

Du kan se mere HER på min anden blog,
måske din forhandler er på Forhandlerlisten.

Jeg fik ikke købt garn,
selvom der var meget der fristede.
Jeg bliver altså nødt til at komme lidt i bunds, 
med det jeg i forvejen har liggende på hylderne ;o)

Men i stedet smuttede der lidt stof med.

Noget lækkert bomuld, til babytøj
( jeg skal nemlig være mormor igen til oktober :o)  )
og det mønstrede til en sommerkjole.



Liiidt får jeg da strikket nu igen.

Jeg er nået til vejs ende med bullen
til mandens trøje og
er gået igang med ærmerene.
Mon ik jeg liiiige når det, inden foråret  kommer .... thi hi.











1 kommentar:

  1. Stort til lykke med din bog. Jeg vil godt tro, den rammer plet - vi har jo ALLE rester liggende, som vi mangler inspiration til at få brugt.
    Så dejligt for dig. Også til lykke med mormor-igen-in-spe titlen. Dejligt.

    SvarSlet