Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 19. marts 2016

Marys babysvøb

¨
Jeg skal til at strikke Marys babysvøb ... igen.
Nå skidt, det er ved at være mange år siden sidst.

Jeg har været i gemmerne og fundet mit gamle skema frem.

Jeg ved at rigtig mange har været oppe at toppes med den opskrift.
I hverfald blonden langs kanten.

Den er osse ret umulig at få "unden huden" på den måde den er beskrevet.
Så jeg lavede et skema, at strikke ud fra.

Måske der er én eller anden derude, der kan få glæde af den.

Skemaet skal læses på "arabisk" ... thi hi
Nedenfra og fra højre.
Tallene ude til højre er p.nr.
Ha´ opskriften ved siden af , så forstår du bedre meningen.


Jeg har fået købt noget lækkert merinould garn.
Moderen til den lille ny,
er ret overfølsom overfor uld. 
Men denne her tror jeg hun kan godkende. 




2 kommentarer:

  1. Marysjalet kommer jeg ikke til atstrikke... Men jeg har lidt af det garn, købt for t prøve det. Det er så lækkert... det gad jeg godt strikke en hel genser/kofte i!
    God strikkefornøjelse med Mary.

    SvarSlet
  2. Den har jeg tilgode at strikke. Venter stadig på, at det bliver min tur til at få lov at strikke til en lille ;-)
    God fornøjelse med strikningen.

    SvarSlet