Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 24. marts 2016

Påske og nyt strik ..


Ferie og Småland. 
Kan man (næsten) ønske sig mere :o)

På vejen herop fik jeg startet på babysvøbet.
Det er jo er fantastisk "køre i bil" strikketøj.
.. Og manden kørte det meste af turen,
så jeg havde go tid.



I dag fik jeg så startet op på det sponsergarn jeg havde fået af "Woolspire"
Sømandstrøje i str 6 mdr. Men jeg laver den nok med knapper foran. 

Begge dele til et lille nyt barnebarn til okt. 
Forældrene vil ikke ha at vide hvilket køn det bliver.
Så er en grøn er jo altid god. 


To nye projekter !! .. er dejlig påske .. !!! 



6 kommentarer:

  1. Den Tynn Merino er så lækker... Jeg drømmer om en trøje i det garn!
    God påske og god tur til Småland. Du kan jo nå at strikke mange små projekter inden oktober....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan jeg. :o) Men der er heldigvis to andre børnebørn som osse skal ha´ en ny trøje i ny og næ-

      Slet
  2. Rigtig god påske i småland. Dejligt med strik på d lange køreture .

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, jeg ville slet ikke kunne overskue at køre så langt uden strikketøj. På den her måde går tiden som en leg :o)

      Slet
  3. Ja, det er ikke et problem med lange bilture, når der kan strikkes :-) Spændende med en lille ny :-) Rigtig god påske :-) Flot, flot Marius nedenfor :-)

    SvarSlet
  4. Takker ... jeg har heller ikke noget imod at køre bil - som passager ;o)

    SvarSlet