Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 4. marts 2016

"Strik en trekant


.. og få brugt dine garnrester."

Så kom dagen hvor mit strikkehæfte kom hjem fra trykkeriet.
Onsdag ... endelig!
.. og jeg er selv meget tilfreds.



Det har været nogle travle måneder
men også rigtig sjovt.



Det går allerede godt med salget.
Så det tyder på at jeg har ramt rigtig.



En lidt alternativt, kreativt strikkehæfte.
Ingen egentlige opskrifter
men mere vejledninger til, hvordan man kan få brugt nogle af alle sine garnrester.
Det eneste du skal bruge er pinde, garn og et målebånd.

Er du interesseret? ..  så kan du se mere her:

I morgen er jeg på AOH messen i Rødekro.
Jeg udstiller modellerne og sælger hæftet.

Måske ses vi ?
Du kan finde mig på "Den store strikkedyst" standen.









10 kommentarer:

  1. Det ser ud til at være et fint lille hæfte - jeg er helt vild med nederdelen :-) God fornøjelse på messen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det var e rigtig go dag.

      Slet
  2. Det ser ud til at være et fint lille hæfte, jeg håber du dukker op på stande til arrangementer jeg dukker op på. Jeg vil gerne lige kigge den inden jeg køber den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan da sagtens hænde sig :o)

      Slet
  3. Vi besøhte messen fredag. Så vi når ikke at mødes!
    Håber I får masser af besøg på standen og pøj pøj med hæftet. Gode ideer til resterne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Så håber jeg vi mødes en anden gang!

      Slet
  4. Spændende projekt - og lige i skabet. Hvem kan ikke bruge inspiration til at få brugt sine rester ? god fornøjelse på messen - håber du får solgt rigtig godt. .o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg fik solgt rigtig godt.

      Slet
  5. Hvor er det godt gået - stort tillykke med udgivelsen.

    SvarSlet