Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 14. marts 2016

Vind en bog



Det går helt forrygende.
Min strikkebog er blevet taget super godt imod.
Det er jeg selvfølgelig meget, meget glad for.
.. og meget stolt !

Rigtig mange har købt
og der er allerede rigtig mange forhandler som har taget den hjem.
Se forhandlerlisten i højre side:  her

Det skal da fejres :o)
 Derfor udlodder jeg 3 bøger.

Det gør jeg på
på FaceBook
"Like" og "Del", så er du med.
Sidste chance mandag d. 21 MARTS.


Ihh altså Anne har gjort mig opmærksom på at jeg skrev dec. i stedet for marts.
Mange tak skal du ha´ :o)





7 kommentarer:

  1. Jeg ville gerne deltage i lodtrækningen, men er ikke på facebook, så jeg nøjes med at sige tillykke med udgivelsen herfra.

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med succes'en. Det glæder mig!
    21. december er godt nok længe til.... Tror, jeg køber ....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne... nej ihh altså. Det skal da være marts :o) .. tusind tak fordi du gjorde mig opmærksom på det.
      Kommer du til Middelfart i weekenden, har bla GarnGaragen bogen med :o)

      Slet
  3. Tillykke med bogen:-) Jeg har sendt dig en mail.

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak Vibeke. Håber du bliver glad for bogen

      Slet
  4. Til lykke med udgivelsen. Den vil jeg mægtig gerne vinde - har BJERGE at rester liggende. Men har vi ikke alle det ;-)))))

    SvarSlet