onsdag den 6. april 2016

Ku´ ik´ la´ være..


Jeg var forbi 
Anni er begyndt at forhandle Supersoft 
og jeg havde jo en ide om at strikke en Christel inspireret jakke.

Så der smuttede lige lidt garn med hjem.

Nu må jeg se hvornår den bliver færdig.
Opstarten er jo altid det sjoveste .. thi hi.

Den bliver sort med grønt mønster i 4 farver.
Kanten skal være rød og grå.


På lørdag er der 
Kreativ Messe
 i Kvaglund Hallen.

Min bog og jeg er osse med,
sammen med Esbjerg Garn

Det bliver spændende hvordan dagen går,
om ikke andet skal det helt sikkert bliver hyggeligt.

Kik forbi hvis du er på de kanter.



4 kommentarer:

  1. Sikke lækre farver, glæder mig til at se resultatet

    SvarSlet
  2. Ih jeg er da spændt på hvad det er for et spændende projekt du så skal i gang med :o)

    SvarSlet
  3. Ja, jeg fik startet op og nu er det pillet op igen. Der er altså for meget spindeolie i og det kan jeg ikke klare..... så det skal lige vaskes først :o)

    SvarSlet