mandag den 11. april 2016

Messe og lidt nyt :o)


I går var der Kreativ Messe i Kvaglund.
Anni fra Esbjerg Garn havde spurgt om jeg ville med. 
Så det skulle da prøves.

Det var en rigtig fin messe, 
med arbejdende stande og rigtig mange fine ting.


Tak til jer der kikkede forbi min lille stand,
Det var super hyggeligt,
og jeg solgte osse rigtig godt.

Så helt igennem en go dag !

Jeg fik lige lidt garn med hjem til foræringspris.
Det skal gerne ende med at blive til en strikketaske, der skal valkes.

Det er da lidt pinligt at jeg ikke har sådan én, ik :o)
Den er i hverfald superhurtigt på P 5,5


Jeg strikker osse på kittet fra Drops
som jeg fik af Hobbygarn

Det er nogen superflotte farver.
Lidt "bøvle" at starte op, 
Drops opskrifter er altså ikke altid lige til at forstå,
men nu kører det...


...  lidt får jeg da færdig.

Trøjen, der er strikket af garnet som jeg fik af Woolspire
Der er så rigeligt garn, at der osse kan blive et par bukser af det.
Men det vil jeg tage med på ferien om 14 dage.

Knapperne må vente, til jeg ved hvad barnebarnet bliver for én.
Hvis det bliver en pige, skal trøjen ha´ nogen rigtig tøseknapper syet i  :o)






2 kommentarer:

  1. Det lyder spændende med den messe er også spændt på at se din taske

    SvarSlet
  2. Du har både gang i meget - og bliver færdig med meget. Dejlige ting, du får strikket. Til lykke med salget ved messen - kan forestille mig den spænding, man har inden man tager af sted: Mon nogle vil købe?

    SvarSlet