Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 4. april 2016

Nyt garn - ny farve


Free Pattern

Super flot model!
Jeg har fået tilsendt et DIY Kit fra Hobby Garn
til Crayons Cardigan 

De har mange DIY Kits
Man bestiller en kasse med garn og opskrift,
Enkelt og nemt.

Garnet har en super flot farve
og lige nu har Hobby Garn 25% rabat.


Den glæder jeg mig meget til at strikke.
Havde læst at der skulle være fejl i opskriften
men det skulle være løst nu.

Jeg smutter lige ind i sofaen og får et par projekter færdige først. :o)

Sponseret af Hobbygarn



7 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud. Flot model med fine linjer. God strikkefornøjelse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tror osse lige det er min stil

      Slet
  2. Den er jeg spændt på at se, det er et spændende design

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lidt nyt ja. Men vist ikke et TV strik ;o)

      Slet
  3. Jeg glæder mig til at følge med. Min kollega prøvede at lave een i samme stil fra Drops men opskriften var så fuld af fejl at vi droppede den (model 161-25), jeg prøvede at knække koden men det lykkes desværre aldrig
    Pøj pøj med den nye model, den ser godt ud !

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved at der har været problemer med opskriften men jeg kan se på Drops hjemmeside at det nu skulle være rettet. Det håber jeg eller må jeg improvisere :o)

      Slet
  4. Dejlige farver til en sød model, når du kommer dertil - kender det godt - der ligger altid lige nogle ting (=flertal), der skal være færdig først.

    SvarSlet