Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 9. maj 2016

Hjemme igen....


Sikke en sommer at komme hjem til.
Det var bare HELT perfekt.
Tog til Spanien i kulde og regn,
og vendte hjem da varmen kom. !!

I går cyklede vi til Hjerting Strand og købte en stor is.
Lidt større end jeg havde regnet med .. thi hi.
Jeg er ikke den store isspiser,
men jeg klarede den ;o)


En veninde har ønsket sig en hat
og det var jo perfekt at ha´ med på flyet.
P5, ... det tog ikke lang tid.

Jeg havde selvfølgelig osse strikketøjet med.
Bukserne, til trøjen som jeg strikkede for et par uger siden,
 blev osse færdige.

De er fra "Babystrik på P3"
De virker rigtig fine i pasform.

Så nu er det første sæt klar til oktober.


... og en klud fik jeg også strikket.
Når man er på rundrejse med bus,
er det jo et super projekt at ha´med.

Jeg gider normalt ellers ikke strikke klude i hånden.
Det er maskinen jo meget hurtige til end jeg ;o)


... og så fik jeg den yndigste buket af verdens dejligste døtre i går.
Ja, det er selvfølgelige mine. :o)

Jeg siger ellers altid at det skal de ikke gøre,
for jeg ved jo, at de altid er der for mig, og omvendt.

Men det varmer altså ... !
Knus og krammer....




3 kommentarer:

  1. Heldigt at komme hjem til sommer. Det har vist ikke været det varmeste i Spanien?
    Fine ting, du har fået lavet på turen.

    SvarSlet
  2. Hej. Jo, vi var heldige. Det var sommer i Sydspanien. Vi kom ned til varme, sol og sommer. Om onsdagen i Sevilla havde vi 30 gr, det var i overkanten. Dagen efter blev det køligere og da vi fløj hjem om fredagen, regnede det men hvad gjorde det, når solen skinnede i DK. :o)

    SvarSlet
  3. Du får da det bedste i syd og nord!
    Jeg er også blevet overrumplet over størrelsen på indholdet i isvafler. Bestiller bare en kugle, fordi jeg ikke kan spise så meget... og så er hele kræmmerhuset fuld af is!!! Men det smagte godt!

    SvarSlet