Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 25. maj 2016

Kreative Mette


 I går aftes havde Anni fra Esbjerg Garn og jeg 
arrangeret et foredrag med Mette Larsen.

Dem af jer der har set Den store Strikkedyst
ved hvem Mette er.


Mette fortalte som sit strikkeliv,


og hvordan hun var nået dertil hvor hun er i dag.
Hvordan man bare skal strikke derud af,
og så ser hen af vejen hvad det bliver til.

Det er noget, jeg kan li´:o)


Det var vildt inspirerende.
Sådan en frakke er da bare SÅ flot.


Denne her skal jeg da vist ha´ lavet.
Det må ku klares på en søndag :o)


En genbrugs taske med strik overtræk.
"Hvor svært kan da det være".. som Mette siger
Strikket bliver bare limet på.


Mette hev stakkevis af strikkeprojekter
op at poser og sække,
så vi alle blev helt forpustede.




Her viste hun en kopi af brudekjolen som hun strikkede til finalen.

Så får du chancen til at møde Mette,
så meld dig endelig til.

Som et tidlig reklameindlæg,
så kommer Mette igen til Esbjerg 
d 9 oktober.
Denne gang et workshop,
hvor du kan lære at strikke med ALT.
Ligefra garn, til murersnor og kassettebånd ;o)

Så sæt kryds!


















3 kommentarer:

  1. Hun er bestemt en sprudlende dame. Indeholdende en god portion Pippi!

    SvarSlet
  2. Det er nu altid så opløftende og oplivende at møde dedikerede mennesker.
    Jeg har ikke temperament til fri strik, men jeg kan godt lide at se, hvad andre får ud af det.

    SvarSlet
  3. Det ser super spændende ud. Og vildt kreativt . Det har garanteret været en spændende aften

    SvarSlet