Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 2. maj 2016

.. og så lige en tur til Spanien




Det går forrygende med min bog og nu er 2. oplag bestilt.
Det gir blod på tanden og der leges med tanken om en ny bog.
Nu ser vi :o)

I mellemtiden er vi smuttet en tur til Spanien, rundrejse i Andalucien.


Jeg kunne lægge lægge en masse billeder op, 
fra alle de skønne steder vi har set indtil nu
Men hvem andre end os selv, interesserer sig for det ;o)

Men du skal altså lige se de her skønne mosaikker.
Fra Sultanens palads Alhambra i Granada. 
Jeg er vilde med dem !




Ja, selv i vores badeværelse er der skønne små kakler. 












5 kommentarer:

  1. Hvis bare man kunne tage dem med hjem, meget smukke.

    SvarSlet
  2. Alhambra er virkelig et besøg værd. Mon ikke farver og mønstre kan munde ud i noget spændende strik?
    Til lykke med salget af første oplag. Det går jo forrygende!

    SvarSlet
  3. Alhambra er eventyrlig. De flotte mosaikker er så inspirerende. Jeg har taget billeder af lignende på Victoria og Albert musset i London... lige pludselig kommer der en idé!

    SvarSlet
  4. Alhambra er eventyrlig. De flotte mosaikker er så inspirerende. Jeg har taget billeder af lignende på Victoria og Albert musset i London... lige pludselig kommer der en idé!

    SvarSlet
  5. Billeder fra skønne Andalusien vil jeg nu altid gerne se. Hvor må det være skønt at være der lige nu midt i foråret, hav en rigtig god tur :)

    SvarSlet