Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 2. juni 2016

Messe planer


Sidste weekend var vi på Bakken.
Kikkede ind i "Skjerns magasin".
Sikke mange skønne stoffer :o)


Vi var bagefter i Cirkus revyen.
Det er altså bare sjovt.
Go´ humor.

Min mand er osse bare go.
Jeg har fået en lille stand på "Kreative Dage" i Fredericia til oktober.

... og nu er manden min,
allerede gået igang med at lave rekvisitter til mig.


Når ideen er der, skal den udføres.
Ingen grund til at vente, siger han :o)
Spændende og se om det bliver som forventet.

Så skal jeg jo osse ha´ en "Strik en trekant" kjole.
Heldigvis er der stadig masser af rester på lageret.
.. og så kan jeg gå ind og strikke en stribe engang imellem.
Jagten går så ind bagefter,
på et garn til nederdelen,
som matcher.
Tror vist at nederdelen skal være ensfarver,
så jeg ikke kommer til at ligne en fastelavnsris ... thi hi..


Det er da lidt spændende at se sit navn på udstiller-listen.


Så der bliver nok lidt langt imellem mine indslag, her hen over sommeren.
Der skal laves en masse, og det vil jeg ikke vise før messen.
Vildt spændende og sjovt, det er det :o)




2 kommentarer:

  1. En trekantet kjole? Det lyder spændende... Ikke noget jeg har hørt om før?

    Ville så gerne på Bakken og besøge Korsbæk. Måske til efteråret eller til næste sommer.

    SvarSlet
  2. Hej Gitte. Kjolen strikkes efter de samme principper, som i min strikkebog "Strik en trekant" Sådan skal jeg da ha, når jeg skal på messe med bla min bog :o)

    SvarSlet